Novice

Zaključna faza projekta Lokalident

26.08.2020

Počasi, a vztrajno se približuje konec projekta Lokalident – Izgradnja lokalne identitete za večji obisk turistov. Javni zavod Bogenšperk v spomladanskih in poletnih mesecih ni počival. V tem času smo vzpostavili uradni twitter profil - Turizem Šmartno, preko katerega bomo komunicirali z našimi občani in utrjevali blagovno znamko Šmartno. S pomočjo domačinov smo pripravili tekste za promocijske letake, s katerimi bomo predstavili turistično ponudbo v Šmartnem pri Litiji. Letake bomo vložili v 500 map, katere krasi nova celostna grafična podoba Šmartno. V okviru projekta smo usposobili tudi šest zgodovinskih animatorjev in pet lokalnih turističnih vodnikov. Natisnili bomo tudi zloženke in predstavitveno brošuro občine. Za občino Šmartno pri Litiji smo s pomočjo prijaznih in srčnih domačinov pripravili tekste za turistične - informativne table, ki bodo stale na ključnih mikrolokacijah znotraj vaških središč. Lahko se pohvalimo, da bo naš kraj bogatejši tudi za pet zgodovinskih kostumov, promocijsko pop-up steno in novo spletno stran – Turizem Šmartno, kjer bodo na enem kupu predstavljeni šmarski turistični ponudniki in seveda tudi vse lokalne, naravne in kulturne znamenitosti.

Vse projektne aktivnostisofinancirata Evropska unija iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in Republika Slovenija v okviru Programa razvoja podeželja 2014–2020.Image title

Vse novice